ميهن مگ

ترندهای طراحی لوگو در سال ۲۰۱۹ قسمت دوم

3 ماه پیش

ترندهای طراحی لوگو در سال ۲۰۱۹ قسمت دوم

۹- مدال‌ها

مدال ها از همان ابتدا به سبک رایجی در طراحی تبدیل شدند. اما از زمان  افزایش جنبش زیبایی شناسی Hipster آنچنان مورد ارزش و استقبالی که لایقش بود قرار نگرفت.

اما در این سن و سال آن ها  روش قدرتمند ، همه جانبه و موثر برای انتقال هویت کسب و کار ، به ویژه برای ادغام نقاطحساس و سال تاسیس کسب و کار محسوب می‌شوند.

۱۰- حروف دست نویس

حروف دست نوشته در سال گذشته افزایش یافت و تمام نشانه‌های قوی‌تر شدن در سال ۲۰۱۹ را دارد.

همانطور که ما به عنون مصرف ‌کنندگان آگاه‌تر می‌شویم همچنان از ارزشهای پشت یک خدمات ، یک برند ، یک کسب و کار و در نهایت هنر و هنرمند در پشت آن قدردانی می‌کنیم.وقتی یک لوگوی دست‌ساز پرینت شده را پشت شیشه یک مغازه می‌بینید می‌دانید که در مورد آن جدی هستند.

 

۱۱- تقریبا مسطح

در سال‌های ۲۰۱۲-۲۰۱۳ ، طراحی تخت استاندارد رسمی طراحی بود و امروز ، طر‌ح های نیمه تخت به میدان آمدند تا حضور طراحی تخت را در عرصه حفظ کنند.

سایه‌های نرم و جزییات راهی برای بهبود سلسله مراتب بصری که ماهرانه لوگو را به عنوان یک کل به بالا می‌کشند ، نشان دادند.

۱۲- جالب و سرزنده

این سبک پادزهر انرژی منفی در دنیاست و برندها نشان می‌دهند از اینکه کارها را کمی متفاوت‌تر انجام دهند نمی‌ترسند.

این روش اغلب با تصویرسازی‌ها انجام می‌شود و فقط برای جذابیت نیست ، بلکه برای انتقال حس مثبت ،اعتماد و راحتی نیز هست که شکاف بین مشتری و تجربه‌ی خاطره‌انگیز را از میان می‌برد.

۱۳- وینتیج جدید

این ترند خاطرات ، بوها و احساسات را از زمانی دیگر به  روح امروز برمی‌گرداند.در حالی که مناسب بسیاری از کسب‌و‌کارهاست،اما بیشتر صنعت‌های غذا و فشن روی این مد زود گذر سرمایه‌گذاری می‌کنند.

مطالب مرتبط :

لطفا امتیاز دهید
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

14 − 13 =

بدون دیدگاه