ميهن مگ

طراحی جدید پروفایل توسط اینستاگرام برای تمرکز کمتر بر روی تعداد دنبال کنندگان

8 ماه پیش

طراحی جدید پروفایل توسط اینستاگرام برای تمرکز کمتر بر روی تعداد دنبال کنندگان

اینستاگرام در صدد طراحی مجدد نمایه پروفایل‌ها است.هدف از این کار سهولت بخشیدن به انجام کار‌ها و تمیز و مرتب بودن بیشتر ‌آن‌ها است اما این ظاهر جدید باعث کم شدن میزان توجه به تعداد دنبال کنندگان نیز می‌شود.

متن نوشته شده توسط ایسنتاگرام : “پروفایل شما جایی است که هویت خود و این که چه کسی هستید را در اینستاگرام به اشتراک می‌گذارید ، پس از امروز راه‌هایی که می‌توانید راحت‌تر خودتان را معرفی کنید و با کسانی که به پروفایل شما اهمیت می‌دهند ارتباط برقرار کنید را امتحان می‌کنیم.”

در حالی که قالب و اندازه فیلم و عکس‌ها بدون تغییر خواهند ماند،شاهد تغییراتی در چینش و جایگیری اطلاعات و ویژگی‌هایی خواهیم بود که در بالای صفحه‌ی پروفایل هستند، که شامل تغییرات آیکون‌ها،کلید‌ها و تغییر در نحوه جابه‌جایی میان صفحات می‌شوند.

 

پیشنهاد میکنیم بخوانید: چرا برند‌های معتبر به یک استراتژی سه‌ بعدی نیاز دارند؟

 

اینستاگرام همچنین قصد حذف کردن نشانگر تعداد پست‌ها که پیش از این در کنار تعداد دنبال کنندگان قابل مشاهده بود را دارد. و به جای این که تعداد دنبال کنندگان در مرکز توجه و بالای صفحه نمایش داده شود،به خطی مستقل زیر username ، عکس پروفایل و بیو (bio) منتقل خواهد شد.

نمای فعلی پروفایل اینستاگرام

نمونه‌ای از ظاهر جدیدی که ارائه خواهد شد.

طراحی جدید در میان تعداد مختلفی از کاربران در هفته‌های آتی امتحان خواهد شد و بر اساس گفته‌های شرکت،این روند بر اساس بازخورد کاربران،آزمایش و به‌روز‌رسانی خواهد شد.

این تغییرات درست چند روز پس از آن صورت می‌گیرد که اینستاگرام آغاز به کار سیستم جدید هوش مصنوعی خود را اعلام کند که به صورت خودکار دنبال کنندگان،لایک‌ها و کامنت‌های تقلبی را از این شبکه اجتماعی اشتراک گذاری عکس شناسایی و حذف می‌کند

 

 

دکمه تست اینجا

5 (100%) 2 votes
0
برچسب ها :

دیدگاه شما

دوازده − 10 =

بدون دیدگاه